May I feel you said he

让我感受你好吗

I'll squeal said he

我会尖叫的

May I touch said he

我可以触碰你吗

How much said he

什么程度

A lot said he

很深

Tiptop said he

太棒了

Don't stop said he

不要停

Oh no said he

忍不住了

Go slow said he

慢一点

You're divine said he

你是上天送给我的礼物

You're Mine said he

你是我的

PS:原文有she 我改成he了(更有感觉) 看极简潜水史摘抄的


火星

不怎么在,偶尔发点